Hoe kan ik een fout in een bon corrigeren?

Als u een fout in een bon heeft staan, is dit makkelijk te corrigeren.
Hier vindt u de stappen die u kunt volgen om dit te doen:

Stap 1: Zorg dat het kassascherm gesloten is #

Het is alleen mogelijk om bonnen te wijzigen als het kassascherm gesloten is.
Als deze nog open staat, is het van belang om deze te sluiten voordat u doorgaat

Stap 2: Open het bonnen overzicht #

Als u op het hoofdscherm van het programma bent, kunt u bovenin het scherm de knop vinden om het bonnen overzicht te openen.

Na het openen van het overzicht kunt u de bon die de fout bevat opzoeken.

Stap 3: Wijzig de bon #

Nadat u de bon met de fout gevonden heeft, kunt u de “Wijzigen bon” knop aanklikken om de bon te wijzigen.

Het aanklikken van de kop zal het kassascherm openen, waarin u vrij bent om fout in te bon te corrigeren.
Zijn alle gewenste wijzigingen aangebracht?
Dan kunt u de wijzigingen opslaan door op de Contant, Pin of Factuur knop te klikken.

Let op: De wijzigingen worden alleen opgeslagen bij het aanklikken van de Contant, Pin of Factuur knop.